top of page
OPZET HEADER_edited.jpg
Tomas Luyke

Tomas Luyke

Marketing Director Nettwerk Music Group, Music Tech NL

Tomas Luyke is Marketing Director bij Nettwerk Music Group, thuisbasis van artiesten als Angus & Julia Stone, Passenger, HAEVN en néomí en hij is onderdeel van Music Tech NL. Vanuit zijn rol leidt hij het Europese marketingteam en ontwikkelt strategieën waarin marketing, data en technologie samenkomen om artiesten duurzaam te laten groeien. Als een van de drijvende krachten achter de AI- en innovatiestrategie van Nettwerk en pionier in de praktische toepassing van AI in marketing, combineert hij meer dan tien jaar ervaring bij onder meer Sony Music en Warner Music met een visie op hoe technologie de muziekindustrie transformeert. Daarnaast is hij onderdeel van Music Tech Netherlands, waar hij zich inzet voor samenwerking tussen de creatieve en technologische sector. Zijn drijfveer: onderzoeken hoe technologie onze kennis en creativiteit kan versterken, in plaats van vervangen.

Aanwezig bij

LOCATIE.jpg

AI in de Business

AI verandert in rap tempo hoe bedrijven werken, zo ook in de muziekindustrie. Waar AI vaak wordt geassocieerd met het creatieve proces, laat dit panel zien dat er juist ook achter de schermen veel kansen liggen, van marketing tot aan administratie. Het doel van dit panel is om inzicht én inspiratie te bieden in hoe AI de zakelijke kant van de muziekindustrie slimmer, efficiënter en toekomstbestendiger maakt. Hoe kunnen labels en muziekbedrijven technologie gebruiken om processen te automatiseren, beter gebruik te maken van data en meer ruimte te creëren voor creativiteit en groei?

Tijdstip

12:30 - 13:15

Locatie

Club Nine, TivoliVredenburg

Met een financiële bijdrage van Stichting Audioproducenten (STAP).

Heb je vragen over dit event? Laat het ons weten via een mailtje naar info@musicnext.nl, dan helpen wij je graag verder!

© 2025 MUSIC NEXT | Realisatie door Blooming Content

bottom of page